Una gran edició de la Festa de Sant Marc deixa en anècdota els canvis per la pluja

Dilluns, 29 d'abril de 2024 a les 00:00

Ahir diumenge, 28 d'abril, Sant Salvador de Guardiola va gaudir de la Festa de Sant Marc en una edició que s'ha sobreposat a l'amenaça de la pluja. Les previsions de mal temps van obligar a modificar alguns espais, com la fira o el concert vermut, que enguany s'han celebrat al pavelló mantenint, això sí, l'afluència de públic.

Sant Marc ha començat amb la fira al Pavelló Municipal, on les parades de gastronomia i artesania han delectat als visitants. Famílies senceres han gaudit dels jocs de Toc de Fusta mentre que les Caramelles de Guardiola omplien el pavelló de color i el grup Musx posava la música tradicional.

El concert vermut amb els solsonins The Velcros ha posat la banda sonora fent ballar a petits i grans amb els seus ritmes rumberos.

A l’Església de Sant Salvador, la missa ha estat un moment especial, amb l’acció de gràcies a Mn. J. Morros pel seu cinquantè aniversari de sacerdoci. La benedicció del terme i el repartiment del panellet han posat el toc final a aquesta celebració tan especial, on s’han repartit més de 800 panellets.

Finalment, a la tarda, la màgia de les havaneres amb el grup Xarxa ha acabat tancant aquesta gran jornada.

L'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola vol agrair l'assistència de tots els visitants, així com l'ajuda a tots els col·laboradors que participen d'aquesta festa.

Darrera actualització: 29.04.2024 | 14:02