Agenda

L'Agenda de l'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola on trobaràs les diferents activitats organitzades per les diferents àrees i entitats locals

• Cicle Cicle "Salut i gent gran" - Consells de prevenció a la llar 30/04/2024

Taller: Consells de prevenció a la llar

Amb el cos de Bombers de la Generalitat de Castellfollit del Boix

• Arrossada del Calvet Arrossada del Calvet 01/05/2024

L'Associació de veïns del Calvet us convida a compartir una estona en bona companyia i bon menjar. A més, hi haurà un sorteig entre tots els assistents! L'arrossada tindrà lloc el pròxim dimecres 1 de maig al pati de La Masia.
    Venda de tiquets per WhatsApp al 635 208 401

Ho organitza: Associació de Veïns del Calvet

• Tarda de peli: El mestre que va prometre el mar Tarda de peli: El mestre que va prometre el mar 03/05/2024

L'argument de la pel·lícula narra la història del mestre català Antoni Benaiges, destinat l'any 1935 a un petit poble de la província de Burgos, on introdueix mètodes d'ensenyament innovadors i inspiradors.

• Jornada de portes obertes de l'Escola Bressol Dentetes Jornada de portes obertes de l'Escola Bressol Dentetes 04/05/2024

L'Escola Bressol Dentetes informa que el proper 4 de maig farà una jornada de portes obertes amb cita prèvia.

• Festival: La Traca Jove Festival: La Traca Jove 04/05/2024

Sant Salvador de Guardiola presenta “La Traca Jove”, una jornada d’activitats esportives i culturals organitzades pel jovent del poble.

• Teatre “Gossis Teatre “Gossis" d'Emma Bassas 04/05/2024

Sabieu que a Barcelona hi ha registrats més gossos que nens de 0 a 12 anys segons el registre de veterianis del 2022? I que hi ha aproximadament 900 milions de gossos al món i que 200 milions no tenen llar? Que Barbara Streisand va clonar el seus gos per sempre tenir el mateix i que el youtuber Brent Rivera es va gastar 18.000 euros en contruir una caseta pel seu gos? Doncs GOSSIS no parla de res d’això però agafa el món dels gossos com a excusa per a fer un espectacle d’humor molt personal on ells en seran els protagonistes

• Tarda de pàdel Tarda de pàdel 10/05/2024

Activitat esportiva on utilitzarem la pista de pàdel municipal que es troba al costat del camp de futbol i el casal de joves Can Sansa. Els participants han de dur roba còmode, sabates esportives i, si en tenen, pala de pàdel.

Inscripció: activitat gratuïta amb inscripció obligatòria a ssg.joventut@diba.cat o al telèfon 661513572

• Cicle Cicle "Salut i gent gran" - Parlem sobre l'Alzheimer: suport per a les famílies 14/05/2024

Taller: Parlem sobre l'Alzheimer: suport per a les famílies

Amb l'Associació de familiars malalts d'Alzheimer i altres demències

• Taller de reciclatge Taller de reciclatge 17/05/2024

El 17 de maig és el Dia Mundial del Reciclatge. L’activitat serveix per conscienciar sobre la importància de reciclar abans de llençar. Si teniu objectes que no voleu per casa els podeu portar per donar-los una segona vida. Per un consum responsable cal reduir, reutilitzar i reciclar.

• Sortida guiada amb bici Sortida guiada amb bici 24/05/2024

Ruta de 3 hores en bicicleta BTT apta per a tothom. Amb l’acompanyament de dos monitors que ens guiaran per camins de l’entorn de Sant Salvador de Guardiola. És imprescindible dur bicicleta, casc i roba esportiva. Sortida i arribada a Can Sansa.

• Cicle Cicle "Salut i gent gran" - Aprendre a llegir etiquetes i fer una compra econòmica 28/05/2024

Taller: Aprendre a llegir etiquetes i fer una compra econòmica

Amb Alba Ribalta, dietista

• Tarda de jocs de taula Tarda de jocs de taula 31/05/2024

Can Sansa compta amb una àmplia oferta de jocs de taula i de cartes pensats per a tots els públics i edats. En aquesta activitat descobrirem nous jocs de taula.

• Cicle Cicle "Salut i gent gran" - Estimulació cognitiva: activa el teu cervell 04/06/2024

Taller: Estimulació cognitiva: activa el teu cervell

Amb Elisabet Ledesma, psicòloga

• Tarda d'escacs Tarda d'escacs 06/06/2024

Un joc clàssic que combina l’esport mental amb la intel·ligència. Farem partides entre els participants. Si no saps jugar, farem una petita introducció sobre els moviments de les fitxes i les claus per començar a jugar.

• Xerrada: Acolliments Familiars Xerrada: Acolliments Familiars 11/06/2024

Què vol dir acollir a un infant? És el mateix acollir que adoptar? Qui pot acollir?

L’acolliment familiar és un forma d’ajudar un infant que no pot viure amb la seva família biològica, complementant la seva funció i oferint-li un entorn càlid, de seguretat i estabilitat, evitant així la seva institucionalització.

• Taller de cuina sense pares Taller de cuina sense pares 14/06/2024

Sessió de dues hores que s'inicia amb una breu explicació i una sèrie de consells sobre alimentació llavors elaborar tres receptes saludables. L'objectiu és facilitar a la població jove un seguit de recursos sobre com seguir una alimentació saludable.

• Cicle Cicle "Salut i gent gran" - Exercici terapèutic i higiene corporal 18/06/2024

Taller: Exercici terapèutic i higiene corporal

Amb Joan Viladomat, fisioterapeuta

• Videojocs amb contingut social Videojocs amb contingut social 28/06/2024

Amb l’expert en videojocs Ruben Rois vam fer una xerrada sobre els pros i contres d’alguns jocs i les xarxes socials. En aquesta quarta sessió provarem alguns videojocs que han tingut èxit arreu del món pel seu contingut i per fomentar la consciència social.

Darrera actualització: 18.10.2022 | 13:12