Sant Salvador de Guardiola celebra el 29è Homenatge a la Gent Gran

Diumenge, 28 d'abril de 2024 a les 00:00

El dissabte 27 d'abril va ser el torn de celebrar la vint-i-novena edició de l'Homenatge a la Gent Gran, que va començar al migdia amb la Missa Solemne dedicada al col·lectiu de la Gent Gran. Després va tenir lloc el tradicional dinar de germanor al Pavelló Municipal d’Esports.

Durant el dia es va fer entrega d'un ram a la senyora més gran del municipi, la Consol Montané, que per salut no va poder assistir al dinar.

Durant el dinar de germanor es va entregar un obsequi a Pere Aznar, el veí de més edat del municipi i un ram a Maria Ángeles Sánchez, la dona més gran que ha assistit al dinar.

Un cop acabat el dinar va arribar el torn de balla amb la música de Joan Vilandeny.

Des de l'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola volem agrair als alumnes de 6è de l'Escola Montserrat la seva col·laboració com a cambrers i cambreres del dinar d'homenatge. També a totes les persones voluntàries, al personal de l'Ajuntament, a la brigada municipal i als usuaris del Centre de Dia pels magnífics centres de taula que ens han fet. Sense vosaltres, aquesta festa no seria possible.

Darrera actualització: 29.04.2024 | 13:35